يلا مصرأفلام

يلا مصرأفلام

يلا مصر- افلام عربي - افلام اجنبي - اغاني - كليبات - برامج - العاب
 
الرئيسيةmero*س .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
          

شاطر | 
 

 جرح الحبيب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
judi
big boss
big boss


عدد المساهمات : 84
نقاط : 65638
تاريخ التسجيل : 11/10/2009
العمر : 33

مُساهمةموضوع: جرح الحبيب   الأحد أكتوبر 25, 2009 4:21 pm

انا النهاردة حتكلم علي موضوع قاسي شوية وهوة جرح الحبيب شيء صعب قوي انك تنجرح من الي بتحبه سواء بالكلمة او تصرف او اي حاجة تجرح مشاعره حتي لو جرح صغنون الواحد بيشوف في الي بيحبه ملاك اللي مافيش زية في الدنيا ويوم لما يتجرح منه بيحس ان الدنيا كلها اتهدت وان خلاص الحياه حتقف & دة كلام بجد واحاسيس بجد بيحسها المجروح بس في الحقيقة هى مش نهاية الكون ولا حاجة بالعكس علي راي المثل الضربه الي ماتموتش بتقوي يعني ممكن ناخد من الجرح دة درس لينا طبعا انا مش حقول نتخطي مرحلة الالم لان دة
صعب شويه بس ممكن نقصر مدتها يعني بدال ماتبقي 10 سنين ممكن تبقي 5 بس ههههههههه انا بهزر بس بجد لازم نفوق من الجرح دة علشان مايفوتش كتير من عمرنا في
هباء ويضيع عمرنا بادينا وبعدين كمان مش اي حاجة تحصل تبقي جرح يعني بلاش نتلكك لبعض من الاخر علشان الجرح دة كلمة كبيرة ممكن صحيح تنجم عن فعل صغير جدا بس اسمة جرح في الاخر وممكن تكون حاجة كبيرة بس مش جرح عموما نظرة الحبيبين لأي حاجة تحصل بينهم غير نظرة الناس للحاجة دي ودة طبعا شيء معروف جدا.المهم نرجع لموضوع جرح الحبيب وازاي نفوق منه عموما بعد الجرح وبعد الالم لازم نعرف كويس ان هوة مايستاهلش الحب دة وان كويس انه ظهر لينا علشان مانفضلش ماخدوعين فية اطول فترة ممكنة كمان اكيد في حب اكبر مستنينا واكيد في حياة احسن مستنيانا يعني مانعتبرش ان الحب دة نهايه العالم لا يمكن الحياه الي حتكون بعده اكيد احسن من اللي كانت قبلة وبعدين علشان الانسان يبقي عنده خبرة جيدة اكيد دة مش بالساهل يعني ياما حيشوف وياما حيتجرح وياما حيجرح بس ياريت محدش يكون قصدة يجرح حبيبه وطبعا مش اي جرح ممكن نسيب اللي بنحبهم علية لان ممكن يكون جرح غير مقصود يعني لازم نلتمس
الاعزارلغاية ماتثبت وجود النية بالجرح ههههههههه اه والله بتكلم بجد علشان مانظلمش نفسنا قبل اي حاجة .يارب ماكنش برخم عليكو ويا ريت بجد الي يقرا الموضوع للاخر يسيب رأية او اي موضوع يحب اتكلم فية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
بنوته بس حدوته


عدد المساهمات : 580
نقاط : 68172
تاريخ التسجيل : 31/08/2009
العمر : 31
الموقع : okegy.yoo7.com

مُساهمةموضوع: رد: جرح الحبيب   الأحد أكتوبر 25, 2009 9:41 pm

انا بختلف معاكى ياجودى..... بعد الجرح وبعد الالم لازم نعرف كويس ان هوة مايستاهلش الحب دة وان كويس انه ظهر لينا علشان مانفضلش ماخدوعين فية اطول فترة... دة كلامك ياجودى
بس احنا بجد بنحب وبنتحب بشر عادى بس لو واحد حبة زاد لتانى وشاف من وجهة نظرة انة بيحبة اكتر من التانى ... بيحس انة الوحيد الى بيدى ومفيش مقابل
.... اظن كلامى واضح..ومستنية رايك؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://okegy.yoo7.com
اسامة الخلفاوى
المخابرات العامة
المخابرات العامة


عدد المساهمات : 47
نقاط : 66401
تاريخ التسجيل : 07/09/2009
العمر : 44

مُساهمةموضوع: رد: جرح الحبيب   الإثنين أكتوبر 26, 2009 3:56 pm



ياترى حد يقدر يفهم الحب ولا يعرف يحط قوانين للحب او يعرف يخلى قلبة يبطل حب



طبعا لا لان الحب هو الشئ الوحيدالى متقدرش علية ومن غير لية !! وعشان اية !! وازاى !!




هو كدة متعرفش لية !!!!!!




متعرفش ازاى من كلة من همسة من نظرة من لمسة قلبك يدق وتحس انك فى عز الحر مع انك


انك فى عز البرد ازاى معرفش ؟؟؟




متعرفش ازاى حبيت واحد مكنتش طايقة بس فى لحظة لقيت نفسك بتفكر فية ومشتاقلة


ازاى معرفش؟؟؟




متعرفش ازاى بتشوف الى بتحبة على انة اجمل واحد واطيب واحد ومفيهوش ولا غلطة مع ان غيرك


شايفة انسان عادى ازاى معرفش ؟؟؟




متعرفش ازاى بتسلم روحك وعقلك وقلبك لانسان واحد من غير متعرفلية


ازاى معرفش ؟؟؟


ياترى حد يعرف ازاى ولية ؟؟؟

طبعا عشان حب ايوة حب حب من غير لية !!!!!!








كلام من جوة جوة قلبى الى حب





الم0
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
جرح الحبيب
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
يلا مصرأفلام  :: فضفضة فى الحب :: فضفضة الاحباب-
انتقل الى: