يلا مصرأفلام

يلا مصرأفلام

يلا مصر- افلام عربي - افلام اجنبي - اغاني - كليبات - برامج - العاب
 
الرئيسيةmero*س .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
          

شاطر | 
 

 رد اسامة منير

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Admin
بنوته بس حدوته


عدد المساهمات : 580
نقاط : 68172
تاريخ التسجيل : 31/08/2009
العمر : 31
الموقع : okegy.yoo7.com

مُساهمةموضوع: رد اسامة منير   الأحد أكتوبر 25, 2009 8:52 pm

عجبتني بصراحه فكرة موضوع جامده اخر حاجه حبيت اخليكو تستمتعو بيه فكره جديده ومختلفه يارب تعجبكو

طول مااحنا بنحب وقلبنا بيدق اكيد عندنا مشاكل وحكايات وساعات بنحب نشتكي لبعض من امور معينه في حياتنا وممكن مشكلتك تبقى كبيره قوي ومحتاج حد معاك وممكن تبقى صغرطوره قوي وبرضو مش عارف تحلها بنفسك ومحتاج برضو حد معاك وفي موضوعنا او برنامجنا في ناس فعلا هتد خل وتكتب مشكلاتها وهنركز كمان على ردود الاعضاء وهنشوف يا ترى الحلول مفيده هتنفعنا فعلا ولا ايه بس الحلول هتتقدم بطريقه تانيه يعني انت وانت بترد على المشكله هتتخيل نجم او حد معين في بالك وتجاوب بطريقته هو لكن كلامك انت ومعانا مثلا اول مشكله

من * س *من الناس


س ... بعتت لينا مشكلتها والمشكله اهيه

مساء الخير صباح الخير حسب معاد قراءه الرساله
انا يا جماعه متجوزه وعندي بنت وولد البنت 5 سنين والولد 7 سنين وبحب جوزي قوي وحبينا بعض 76 سنين قبل الجواز لكن الحقيقه بسبب الحاله الماديه انا مش بقيت قاد
ره اعيش معاه خلاص صدق المثل اللي قال ان دخل الفقر من الباب خرح الحب من الشباك وكل واحد فينا بقه في طريق ومش بقينا متفقين انا مش عارفه اصرف على ولادي وانتو عارفين الحياة بقت غاليه مستنيه اراءكو

وبعتنا الرساله لملك الرومانسيه بس مش اتش الملك بتاعنا لاء بعتناها ل أسامه منير



ورد اسامه قال احم احم اسف جدا بكل الحب هنتكلم عن الحب وبكل الحب هنناقش كل قضايا الحب

انا رأيي في مشكلة مدام س ان هي تحاول مع جوزها تاني وتقعد معاه قاعده هادي او تخليه ياخدك وتخرجو مش لازم في مكان شيك ممكن على الكورنيش وتحاولو تحلو مشكلتكو وممكن يدور على شغل في اي مكان تاني بمرتب احسن او يشتغل ورديتين دا لو لسه باقي عليكو انتي والاولاد لكن فكري في الطلاق اخر الحلول


وبعد اسامه منير هي يا حرام مخديتش عقاد نافع منه فقررنا نبعت مشكلتها لآحمد مكي هو بيس على الاخر


ايه يا برنسيسه اوعى تحطي في بالك خليكي كول فكك منه دا راجل فاكس اصلا هو مش مريحني بسلطاته ب بابا غنوجه عاوزك تشهيصي كده وتبقي في المود خدي الامور بطريقه كوووول ودوري على نفسك جوه نفسك واخلعيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://okegy.yoo7.com
monmor
اجمل بنوتة فى مصر كلها


عدد المساهمات : 62
نقاط : 65954
تاريخ التسجيل : 27/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: رد اسامة منير   الأربعاء أكتوبر 28, 2009 1:13 pm

دة اسامة منيرررررررررر
دانتى يامنى بتقولى حاجات بس احمد مكى قالها اةةة
ايه يا برنسيسه اوعى تحطي في بالك خليكي كول فكك منه دا راجل فاكس اصلا هو مش مريحني

حلو احمد مكى دةةةةةةةةةةة
شكرررررررررا ليكى admin
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ahmahm
اجمل بنوتة فى مصر كلها


عدد المساهمات : 3
نقاط : 66305
تاريخ التسجيل : 07/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: رد اسامة منير   الأربعاء نوفمبر 04, 2009 7:30 pm

انا اساسا بتخنق من اسامة دةةةةةةةة
بس الف شكر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
رد اسامة منير
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
يلا مصرأفلام  :: فضفضة فى الحب :: كلام اليل اسامة منير-
انتقل الى: